Hey bitch ;;) e al meu!:*

Published February 13, 2013 by kattystyle96

Fata mea nu te uita urat la mine el te vrea doar o noapte dar maine tot la mine vine ;;)

Fata mea, nu` ma privi ca o rivalawinking! Stii` k pentru el ai fost doar o carpahee hee. Cand te-ai rupt. te-a aruncat la gunoiwinking.

Ti-a promis k intr-o zi se va intoarce la tine. S-a mai intors :o? Tot cu mine a ramas love struck. Eu sunt thعʍßعℓa lui sh doar p mine ma iubesteee:x 

Vezi tu scumpo.o fi stat si cu tine.stiu.stiu si ca a arso cu altele.dar el are o fata.si pentru el. fetita lui e cea mai importanta!

Respectul ee ceeaa ` ce primesti pentru ce faci`. tu ma respecti pe mine. si eu din respect ma pisJ ` pe tinee.; x
Iubeste`o numi pasaa… Pastreaz-o` de tot`. iar pe minee ca`ndd ma privestii` sa te lingii pe bot`

Ce-ai patit papusa de te uiti urat? Ai ceva cu mine sau e doar teama de sine ca sunt mai buna ca tine?

Tin langa mine doar pe cine iubesc, de restul ma folosesc.

Draga mea nu ma privi cu ura`! Te iubeste dar eu sunt mai buna`!

“Bitch, esti ca o moneda, nu valoroasa, ci cu 2 fete”
“Nu ma supar cand imi vad fostul iubit cu o iubita.Mama mi-a zis sa dau jucariile vechi cui nu le poate cumpara”

‘Draga, fa-ti stilul tau si nu ma mai copia! Oricum sunt mai buna ca tine!”
”Merg Incet Inspir Talent Si Strig Tare In Gura Mare “Copia Nu Are Valoare”!”

“Relatiile sunt pentru doi dar unele nu stiu sa numere. happy

 

Leave a Reply

