Text si poze ;;)

Published February 13, 2013 by kattystyle96

♥ Sper să te întorci aşa cum o făceai mereu . . Îmi este greu dar n-am tupeu să o arăt , aşa sunt eu.:o3 !Image 

Imi place sa va dau peste nas si sa demonstrez ca pot fi mai mult decat ceea ce crede lumea despre mine! Image

În spatele fiecărei fete frumoase , stă un băiat care a rănit-o şi a făcut-o mai puternică .ImageNu am nevoie de diamantele tale..ca sa stralucesc ;;) Image 

Intr-O lume virtuaLa sunteti tari in gura, e misto sa fi superstar din tastatura ;;) .Image 
Şi vorbeşti cu mine mereu , da’ habar n-ai că eşti mereu în gândul meu . ♥ Image 
Fiecare fată işi doreşte un băiat, care ar putea să o vadă cu părul nearanjat, nemachiată… Şi primul lucru pe care i-l spune ar fi :Eşti frumoasă!♥ Image  
Sunt bine , e soare iar , a trecut , o speranță am găsit , și m-am apucat de trăit ;;)Image 
dar un gand ma tine tare… dupa NOR VA RASARI SI SOARE ♥ ! Image

 

Leave a Reply

